wtorek, 8 kwietnia 2014

Maska do włosów Super Silna - Wzmocnienie, Stymulacja Wzrostu Babuszki Agafii



Pojemność: 100ml, Cena: 5,50zł, Dostępne na stronie: www.zielarnia-sklep.pl

Maska zdała swój egzamin, włosy już po pierwszym użyciu stały się zdrowe, mocne, proste, nie wypadają i najbardziej zaskoczył mnie efekt push-up! Bardzo łatwo się rozczesują, co jest dodatkową zaletą.

Konsystencja maski jest dosyć rzadka, jednak ułatwia to nakładanie nie obciążając włosów u nasady. Kremowa, delikatna o przyjemnym zapachu. Łatwo ją spłukać, nie pozostawia na włosach żadnej warstwy. Opakowanie jest bardzo poręczne.

Stosuję ją trochę inaczej niż zaleca producent - zostawiam ją na dłużej na włosach (na opakowaniu jest napisane o 2-3 minutach, ja trzymam ją ok 15-20 pod ciepłym ręcznikiem).

Jedynym minusem jest małe opakowanie, które starcza na ok. 3-4 użycia (w zależności od długości włosów, moje sięgają do łopatek). Po takich rezultatach najchętniej kupiłabym wielki słoik!

Działanie - przede wszystkim zaskoczyło mnie to, że efekt zauważyłam już po pierwszym myciu. Włosy były bardzo, bardzo miękkie, pięknie błyszczały, nie wywijały się na wszystkie strony po wyschnięciu, a układały się jakbym je prostowała. Zauważyłam też regenerację końcówek - teraz są zdrowe, nie rozdwajają się, ani nie są przesuszone.


Co do szybszego porostu włosów - ciężko mi stwierdzić, gdyż maski używam dopiero 4 raz i moje włosy z natury rosną bardzo wolno.

Najbardziej cieszy mnie fakt, że takie rezultaty można osiągnąć dzięki naturalnym składnikom zawartych w masce, bez sztucznych dodatków, silikonów itd. Do tej pory widziałam swoje włosy w podobnym stanie po wyjściu od fryzjera. Na pewno zaopatrzę się w więcej opakowań.
Maski używałam razem z Szamponem Odżywczym 15 Minerałów, Ekstrakt Czerwonych Wodorośli Planeta Organica, co dodatkowo wzmocniło działanie.


Ilość zużytych opakowań: 1

Polecam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz