wtorek, 8 kwietnia 2014

Szampon odżywczy 15 Minerałów, Ekstrakt Czerwonych Wodorośli Planeta Organica




Pojemność: 280ml, Cena: 14,90, Dostępny na: www.zielarnia-sklep.pl

Produkt idealnie trafił w moje potrzeby. Mam włosy cienkie, łamliwe, zniszczone długim rozjaśnianiem ze skłonnością do wypadania i plątania się. Szampon świetnie je wygładził. Używałam go razem z odżywką do włosów Babuszki Agafii Wzmocnienie i Stymulacja wzrostu, co dodatkowo spotęgowało efekt. 

Po 2-3 użyciach wróciła śliska gładkość, którą miałam tylko przed farbowaniem. Szampon znakomicie odświeża, ma przyjemny, orzeźwiający zapach (przypominający las i morze :) oraz świetną konsystencję. Wrażenia są jak najbardziej pozytywne. Dobrze się pieni jak na produkt bez sztucznych dodatków, jest bardzo wydajny, a pompka ułatwia aplikację. 

Nie zauważyłam jedynie znacznego wzrostu włosów, jednak może potrzebne jest dłuższe stosowanie. Przestały natomiast wypadać garściami, z czym borykałam się od dawna. Produkt używałam ok. 5 razy.

Cena też jest wielkim plusem. 

Skład INCI: Aqua enriched with Dead Sea Salt Minerals, Lauryl Glucoside, Sodium Cocoyl Isethionate, Cocamidopropyl Betaine, Panthenol, Glyceryl Oleate, Kappaphycus Alvarezii Extract (ekstrakt czerwonych wodorośli), Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Olea Europaea Fruit Oil* (organiczna oliwa z jordańskich oliwek), Lavandula Angustifolia Oil (olej z nagietka), Pogostemon Cablin Oil (olejek paczulowy), Elettaria Cardamomum Oil (olej z kardamonu), Citric Acid, Hydrolyzed Wheat Protein, Linalool, Geraniol, D-Limonene. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz